Почетак > Вести > Najnovije vesti od Čeleta …

Najnovije vesti od Čeleta …


7. Maj 2011.
Pre dve nedelje TELENOR me je bez upozorenja isključio dok sam bio na visini od 6500m.
Odsekao me od svih i ugrozio mi život.

Obavio sam aklimatizaciju.
Bio sam do C3.
Postavljen C4!

ČEKAMO!

Puno vas pozdravljam
Čele

8. Maj 2011.
Telenor je naplatio nenormalnu cenu. Za minimum razgovora 55000 din. uz isključenje i čekanje na dve nedelje na ponovno uključenje. (Imam Biznis paket – bez ograničenja). Tako Telenor pomože sport.

Savladao sam penjanje ledenih stena, vertikala, prelaženje pukotina bez lestvi… ovde su sve sami instruktori.
Danas je gore duvao veoma snažan vetar. Svi su u BC.

Počinju prognoze-kada krenuti da bi na vrhu imali lepo vreme.

Pozdrav Čele

Категорије:Вести
  1. Нема коментара.
  1. No trackbacks yet.

Оставите одговор

