Почетак > Uncategorized > Everest 2010 – O S V O J E N V R H ! ! !

Everest 2010 – O S V O J E N V R H ! ! !


SMS: 23. Maj 2010. 04:58:25

V R H  ! ! !

E V E R E S T  ! ! !

LJ U B I M  V A S

Č E L E

A sada, pravac Kragujevac!

ČELE, DJOKO, SLAGI, BLEKA – OSVAJAČI EVERESTA

Popeli smo Everest,
požurili smo pa smo gledali zoru na vrhu.
Sišao sam u C3 u 9h (lokalno vreme).
Sve je OK.
Ali mnogo je teško, teže od svega što sam peo.
Šerpas mi je pomagao!

Категорије:Uncategorized
  1. Bošković Zarija
    24. маја 2010. у 07:34

    Iskreno, obradovala me je vest da je ČELE osvojio VRH SVETA, i samo moje skromno
    BRAVOOOOOOOOOOO!!!!Oduševljem sam,neverovatan uspeh našeg kragujevčanina i mnogo sam ponosan na uspeh našeg planinara kragujevčanina Čeleta, veliki pozdrav Zarija,

  1. No trackbacks yet.

Оставите одговор

